Varalan NPS-arvo

Avoimuus ja läpinäkyvyys ovat lähtökohta onnistuneelle ja mutkattomalle yhteistyölle asiakkaidemme kanssa.

Asiakkaamme suosittelevat

Keräämme palautetta asiakkailtamme NPS-mittarilla (Net Promoter Score). Olemme kiinnostuneita siitä, suosittelisitko kokemuksesi perusteella Varalan palveluita myös läheisillesi. Kehitämme jatkuvasti palveluamme saamamme palautteen perusteella. NPS-mittari kertoo ajantasaisesti asiakkaidemme suositteluvalmiudesta. Mitä vihreämpään nuoli osoittaa, sitä tyytyväisempiä asiakkaamme ovat palveluihimme.

 

Varalan NPS-arvo päivittyy viikoittain näkyviin.

Kehitämme palveluamme palautteen perusteella

 

 

Suomen parhaat NPS:t

https://www.iro.fi/fi/iro-ratkaisut/asiakasuskollisuus-ja-suosittelu-nps-/suomen-parhaat-nps/