HyväOlo – viikonloput

Energinen, elävä ja kehittyvä keho – dynaaminen liike ja kehon kytkennät.

Helmikuun Hyvä Olo -viikonloppu 12.-14.2.2021.

Tässä viikonlopussa käydään läpi kehon luonnollisia asentoja ja liikeratoja, avataan normaalia liikkuvuutta ja palaudutaan. Viikonvaihteen aikana herättelemme kehoa liikkumaan nivelten eri liikesuuntiin, lataamme sisäistä voimaa vastusharjoittelun kautta sekä tutkimme oman kehon keinoja rauhoittua.

Tuntimme ovat liikunta-alan ammattilaisten ohjaamia ja niiden sisältö on suunniteltu palvelemaan viikonlopun tavoitteen virtaa. Erilaisten ohjaajien, vaihtuvien tunnelmien, monipuolisen liikuntatarjonnan sekä maittavan ruuan kautta pääset kuljettamaan kehoasi kohti energisempää, liikkuvampaa sekä rauhoittuneempaa oloa.

Tule liikkumaan yksin, kaverin tai puolison kanssa ja viettämään monipuolinen viikonvaihde Varalan maisemissa.

HINNAT

Helmikuun HyväOlo
280 €
Ilmoittaudu kaverin kanssa samalla kertaa 260 €/ hlö
1hh 290 €, ilman majoitusta 235 €

Sports Collage

Tiedustelut:

Tupu Nordström
Hyvinvointipalvelut
Puh. +358 44 345 9952
tupu.nordstrom(at)varala.fi


Ohjelma Helmikuu

Perjantai

Pe 12.2

klo 16.30-18.00 Infopiste aulassa – ohjelma ja tietoa viikonlopusta

  • Majoittuminen ja päivällinen klo 16.30 lähtien

klo 18.15-19.30 Kahvakuula ja liikkuvuus – useiden lihasten yhteistyö

klo 19.30-20.15 Rollerit – nesteen kiertoa, palautumista

klo 20.15-21.00 Iltapala

                        

Lauantai

La 13.2

klo 07.45-08.45 Aamiainen

klo 09.15-10.00 Easy Pilates – vahva joustava keho

klo 10.15-11.30 Dance and Jam – iloa ja raikkautta

                             TAI

                             Voimaa varsiin – lihaskuntotreeni ylävartalolle

klo 12.00-12.45 Lounas

klo 13.30-14.15 Tasapaino – kehon hallintaa ja keskittymistä

klo 14.15-15.30 Kyykkykoulu – kyykkyjen kirjoa kattavasti

klo 16.00-16.45 Päivällinen

klo 17.30-18.15 Lempeä selkäkoulu – vahvista ja tue

klo 18.15-19.00 FasciaMethod – rauhoitu ja palaudu

                             TAI

                             Hiki päälle pelaamalla – mailapelin syke

klo 19.00-22.00 Saunat lämpöisenä – pulahda Pyhäjärveen

klo 20.00-21.00 Iltapala

Sunnuntai

Su 14.2

klo 08.00-09.00 Aamiainen

klo 09.00-10.15 Aamun lempeä energisoiva jooga – herätä energiasi

klo 10.15-11.30 Kestävyyttä, voimaa ja venytystä – virkisty päivään!

Tunnin päätteeksi viikonvaihteen klousaus, tulevat tapahtumat ja palautelaput/käyntikortit

klo 12.00-          Huoneen luovutus

klo 12.00-13.00 Lounas

muutokset mahdollisia


Hyväolo -viikonlopun ohjaajiamme. Ohjaajat vaihtelevat eri viikonlopuissa

Julia Hildén

Julia Hildén
Olen peruskoulutukseltani fysioterapeutti. Lisäopintoja  vuosien varrella olen kerryttänyt liikuntälääke-, ravitsemus- liikuntapsykologia- ja opettajanopinnoilla.

Liikunnan ohjauskokemusta minulta löytyy yli 20 vuotta ja lukuisia liikunnan erilaisia kursseja.

FasciaMethod

FasciaMethod on ProFTraining Finland Oy:n, suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä. Pääpaino harjoittelussa on myofaskiaalisessa liikkuvuusharjoittelussa. Tunnin harjoitteet ovat lihastoimintaketjujen mukaisia, dynaamisia sekä lempeitä.

Julia Hildén

Tupu Nordström

Tupu Nordström

Toimin tämän kurssin vastuuhenkilönä. Varalassa olen työskennellyt noin 10 vuotta hyvinvointipalveluiden, terveyskuntotestauksen ja koulutuksen puolella. Liikunnan eri muodot muodostavat elämäni rytmiä myös vapaa-ajalla. Tässä viikonvaihteessa pääsen tekemään kanssanne sykettä nostavaa kovaakin treeniä, mutta myös erittäin hyvin kehoa avaavia ja palauttavia sisältöjä.

Tupu Nordström

Muuta Varalassa

JoogaCocktail-viikonloppu sopii kaikille niille, jotka toivovat aikaa itselle, pysähtymiselle, rentoutumiselle ja rauhoittumiselle.

Tutustu Varalan varaus- ja peruutusehtoihin täältä

Muista myös lahjakortit!

Varmistaaksesi lahjansaajalle paikan kurssilta kannattaa lahjakorttia tiedustella suoraan myynnistämme.

Myyntipalvelu: 03 2631 211, myynti(at)varala.fi,  myyntipalvelu avoinna ma-pe klo 9-16.

Lahjakortteja voi ostaa myös Varalan Urheiluopiston vastaanotosta.